Sider

lørdag den 5. januar 2013

Kalender med terninger og Magnolia fødselsdags dåse

Kalender og pyntet dåse

Jeg har fået pyntet en konserves dåse, som jeg har haft stående længe på mit hobbybord, planen har været at pynte den siden jeg så en på en blog-rundfart. Denne her som er fundet på Lises blog er rigtig flot - masser af farver :) Der er andre som har pyntet dem i vintagestil, som også se fantastisk flotte.

Men her er mit bud på en pyntet dåse, den indeholder lakridsbolsjer som er pakket ind enkeltvis.

 

 

Kalender med terninger - Evighedskalender

Denne kalender er fundet på en blog som jeg rigtig tit sidder og klikker rundt på. stempeleinmaleins.
kalenderen er ikke helt færdig pyntet, da jeg ikke helt kan finde ud af hvad der mere skal på under billeder af Magnolia. Hun er ikke sat fast endnu, så jeg kan flytte rundt på hende.

 

 

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar